Inspiratie voor jouw zadelkamer!

30-09-2018

Misschien vinden jullie het moeilijk om je zadelkamer netjes, handig en mooi in te richten hier enkele tips en inspiratie bronnen.


TIP 1:

Doosjes, schabben, rekjes, opbergbakken,.....

Ik ben iemand die alles heel graag in doosjes bakken enzovoort heeft dat geeft een dubbel zo netjes zicht en ik vind het ook heel leuk om al die verschillende dingen te sorteren.


TIP 2: 

Kleur!

Alles lijkt meteen zoveel netter en mooier als je wat kleur gebruikt. Waarmee je dan ook weer hele leuke dingen kan doen zoals ordenen op kleur.

TIP 3: 

Dekjes rek.

Zoals de foto hierboven kan je je dekjes aan een rek hangen. Je gebruikt gewoon kleding hangers en zo hangen je dekjes netjes opgeborgen. Je kan ook je oornetjes of halsters op dezelfde manier ophangen.


TIP 4:

Geld uitsparen!

In plaats van dure hoofdstelhaken en zadelsteunen te kopen kan je ook in hobby-winkels haakjes en rekjes halen. Vaak verkopen ze ook gewoon haakjes in supermarkten.


TIP 5:

Hele handige multi-rekjes.

In deze mega handige rekjes kan je allerlei spullen kwijt zoals bandages of juist hele kleine spulletjes zoals scharen, manenkammetjes, enzovoort.

Deze zijn nog eens extra handig omdat ze op wieltjes staan. Je kan ze in dit geval zelfs gebruiken al poetsrek. Je kan er al je borstels in kwijt en je rijd zo naar de poetsplaats met je rekje.

TIP 6:

Zweepjeshouder!

Geraken jou zweepjes altijd kwijt dan is dit de ultieme tip!

Veel uitleg is hier niet voor nodig denk ik ;-)

TIP 7: 

De laatste tip voor vandaag is plastic zakken.

Plastic zakken zijn handig voor alles je kan er bijvoorbeeld in de zomer je winterdekens in opbergen en in de winter je vliegendekens en vliegen maskers. Je kan er eten in opbergen voor de paarden. Je kan er dingen mee drooghouden die buiten liggen. Maar waar ik ze ook vaak voor gebruik is: Ik leg ze onder mijn balen hooi. Als alle balen hooi op zijn kan je nog makkelijk met alle resten 1 keer hooi geven. Ik leg er daarom een plastiek onder zodat het overgebleven hooi niet vuil word en het nog bruikbaar is.


Dat waren mijn zadelkamer tips. Vinden jullie dit een handig artikel? Laat het dan weten in onderstaand formulier zo kan ik nog meer van dit soort artikels maken. Ik heb nog een aantal zadelkamer tips dus wil je er nog een artikel over laat dat dan ook zeker even weten. 


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin