HET VERHAAL! Silke bijna dood?

24-03-2018

Ik hou al heel lang een dagboekje bij over wat er gebeurt met de paardjes. Vandaag las ik een paar pagina's terug en ik wou dit toch met jullie delen.

Ik typ alles letterlijk over dus het is wel in mijn taaltje ;-)

22 januari 2017

De dierenarts is vandaag geweest!

Arme Silketje toch....

Mijne schat toch...

Silke wou niet meer eten dus ik werd ongerust. Een beetje later rond de middag ging ze heel de tijd rollen... Ik sloeg alarm! Dit zal toch geen koliek zijn? Ik barste in wenen uit. We belde onze dierenarts en ze kwam die avond nog langs. Ze heeft alles nagekeken... Tandjes, hartje,buik,keel,... De tandjes en het hartje waren helemaal in orde. Maar de keel was Silke heel gevoelig bij... De dierenarts stelde vast: 40° koorts en keelontsteking en iets aan de maag; maar dat kon ze niet goed zien wat. De dierenarts komt morgen terug met medicatie en...

23 januari 2017

De dierenarts is vandaag weer geweest. Ze heeft medicatie gegeven maar Silke was er erger aan toe dan gisteren avond. De dierenarts gaat deze week elke dag terugkomen.

29 januari 2017

De dierenarts heeft deze week heel hard getwijfeld of ze Silke mee naar de dierenkliniek zou nemen. Maar dan zou ze enkel nog zenuwachtig erbovenop worden zei ze. Ze moet nu gewoon heel hard rusten en moet medicatie krijgen. Voorlopig gaat het nu a beter met onze Silke. De koorts is gezakt.

23 februari 2017

Onze Silk is ongeveer weer de ouwe. Nog wel rustig aan doen natuurlijk. 

NU

Ik ben zo blij als we er toen niet snel bij waren geweest had onze Silk het niet overleefd.

Nu zijn ze mega gelukkig samen en als ik iets aan ze mis zie. Dan bel ik meteen de dierenarts!!!


Zo dat was het verhaal!!!


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin